سرمربی نفت گفت:در نیمه دوم اگر اخراجی نمی‌دادیم می‌توانستیم در چند دقیقه آخر پیروز شویم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران علیرضا منصوریان پس از تساوی یک بر یک مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت: برخلاف جریان بازی گل خوردیم و در نیمه دوم  اگر اخراجی نمی‌دادیم می‌توانستیم در چند دقیقه آخر پیروز شویم روند بازی به گونه‌ای بود که تیم دوم و سوم جدول فصل گذشته به مصاف یکدیگر رفتند. پرسپولیس می توانست سه امتیاز را برای خود بگیرد. روی ضربات کاشته خیلی کار کرده بودیم. و بابت این مسئله هم گل خوردیم.
 
منصوریان گفت: در مورد سلاح پنهان برای این بازی نمی‌خواستیم دست‌مان را باز کنیم و به همین دلیل در تورنمنت پیش از فصل شرکت نکردیم ما بازیکنان قد بلندی داریم  که می‌توانستیم به گل برسیم.

وی با اشاره به جدایی برخی از ستاره های تیم اظهار داشت:در مجموع از بازیکنانم راضی ام. هر وقت می‌خواستیم و زمانی که مبعلی و پورعلی گنجی به توپ ضربه می زدند صاحب موقعیت می‌شدیم. وقتی پرسپولیس با دو سرزن بازی را شروع کرد روی بیرانوند و پرش ‌هایش حساب کرده بودم .
 
منصوریان گفت: پیام صادقیان یکی از بازیکنان خوب پرسپولیس است.او می توتنست بازی را به عرض بکشاند ولی ما برنامه ریزی کردیم این اتفاق نیافتد. باید حریفان را کنترل می‌کردیم.
 
سرمربی نفت  در پایان  در مورد حاشیه های اخیر اسقلال ورود نکرد و اعلام داشت: بهتر است شان افراد حفظ شود و مطالب به رسانه ها کشیده نشود.این یک اصل حرفه ای ست که همه دنیای فوتبال به آن پایبند است.
برچسب ها: لیگ ، برتر ، خلیج ، فارس ، ایران ، منصوریان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار